Želim da me radnik pita kakvu kacigu da nosi,a ne da ja njega kontroliram nosi li je uopće
12. rujna 2019.Zaštita na radu u domu, 12 savjeta za učinkovitiji rad od doma
22. veljače 2020.Kvalitetu tvrtke prepoznale su institucije Europske unije koje podupiru naš projekt pod nazivom:
Povećanje konkurentnosti tvrtke unaprjeđenjem poslovne web stranice
1. NAZIV PROJEKTA:
Povećanje konkurentnosti tvrtke ANPARO d.o.o. unaprjeđenjem poslovne web stranice
2. KRATKI OPIS PROJEKTA:
Svrha projekta je povećanje tržišne konkurentnosti prijavitelja ulaganjem u izradu i implementaciju novih web e rješenja u cilju povećanja tržišnog udjela i prepoznatljivosti tvrtke na tržištu u svrhu širenja prodajne mreže, rasta i razvoja tvrtke na tržištu, povećanja prihoda od prodaje te stvaranja novih radnih mjesta.
Projektom se rješava problem nedovoljne tehnološke razine digitalnih kanala prodaje tvrtke, nedovoljne tehnološke razine komunikacijskih alata s tržištem te nedostatne razvijenosti prodajne mreže zbog čega je ograničen ozbiljniji rast i razvoj tvrtke tržištu.
Projekt se sastoji od nekoliko projektnih aktivnosti od kojih središnji dio projekta obuhvaća unaprjeđenje poslovne web stranice uključujući prilagodbu za mobilne telefone i tablete, unaprjeđenje, uslugu optimizacije domene te troškove najma servera i/ili cloud usluga za potrebe provedbe aktivnosti.
Ciljne skupine su svi zaposlenici, klijenti i potencijalni klijenti (pravni subjekti u različitim djelatnostima), suradnici, dobavljači i zainteresirana javnost.
3. Opći cilj:
Cilj projekta je (kroz unaprjeđenje web stranice) jačanje konkurentnosti primjenom mrežnih marketinških rješenja, a sve kako bi se poboljšala tvrtkina prisutnost na tržištu kao i vidljivosti njezinih usluga što će stvoriti preduvjete za rast prihoda od prodaje, očuvanje postojećih i planirano otvaranje novih radnih mjesta.
4. Specifični cilj:
Redizajn i unaprjeđenje poslovne web stranice (analiza i projektna dokumentacija, izrada unikatnog identiteta web stranice, izrada front-enda, izrada CMS sustava, SEO optimizacija internet stranice, osiguranje sigurnosti podatak i servisa, usklađenje sa GDPR odredbama, tehničko rješenje sustava te prilagodbu za mobilne telefone, tablete i sve internetske preglednike).
5. Očekivani rezultati projekta:
- unaprijeđena poslovna web stranica
- optimizacija stranice – 70% brže učitavanje
- bolja funkcionalnost i iskoristivost stranice – lakša navigacija i iskoristivost iste
- osiguravanje dvosmjerne komunikacije s posjetiteljima
- rast produktivnosti 15%
- smanjenje troškova kupnje i potrošnje papira 40%
- povećanje broja posjetitelja za 60%
- smanjenje financijskih operativnih troškova prilikom ažuriranja web sadržaja za 80%
- povećanje prihoda od prodaje 30%
- očuvanje postojećih i otvaranje novih radnih mjesta
Ukupna vrijednost projekta iznosi 168.750,00 HRK.
Prihvatljivi troškovi iznose 135.000,00 HRK.
Europska unija sufinancira projekt u iznosu od 94.500,00 HRK ili 70%.
Razdoblje provedbe projekta je od 14. ožujka 2019. godine do 14. veljače 2020. godine.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014-2020, konkretno, iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz natječaj „WWW VAUČERI ZA MSP-ove“.
Korisnik: Anparo d.o.o.
Kontakt osoba: Petar Kaić, direktor
- Broj telefona osobe za kontakt: ++385(1) 2852 117
- Adresa elektronske pošte osobe za kontakt: anparo@anapro.hr
Kontakt relevantnih institucija:
- Europski strukturni investicijski fondovi: https://strukturnifondovi.hr
- Europski fond za regionalni razvoj: https://strukturnifondovi.hr/eu-fondovi
- Operativni program konkurentnost i kohezija: https://www.mingo.hr/public/investicije/OPKK_2014_2020_31316.pdf
Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost Anparo d.o.o.